niedziela, 3 czerwca 2018

Panny Młode. Lato

Tytuł: Panny Młode. Lato
Tytuł oryginału: Summer Brides
Cykl: Rok ślubów (3)
Autor: Beth Wiseman & Debora Clopton & Marybeth Whalen
Rok wydania: 2018
Liczba stron: 348
Wydawnictwo: Dreams

"Zostawiła go tam i uciekła, zanim zdążył ją powstrzymać. Na schodach przebiegła obok jakiejś kobiety, trącając ją niechcący łokciem i mamrocząc przeprosiny. Ich oczy spotkały się na chwilę, ale Wynne poruszała się za szybko, by zarejestrować, że ta kobieta wydawała jej się dziwnie znajoma."

Kiedy Wynne została porzucona przez narzeczonego, odesłała mu pierścionek i starała się dzielnie walczyć ze złamanym sercem. Za namową przyjaciółki wzięła udział w telewizyjnym reality show i na oczach telewidzów zaręczyła się po raz kolejny. Teraz wraz z Andym przygotowują się do ślubu. Ceremonia ma odbyć się na plaży, która będzie transmitowana na cały kraj. Kiedy marzenia dziewczyny mają się w końcu spełnić, do jej życia wkracza była miłość. Callum złamał jej serce, a Andy chyba nie do końca spełnia jej oczekiwania. Wynne targają coraz większe wątpliwości...


"Jesteś moją bratnią duszą, moim najlepszym przyjacielem i miłością mojego życia." 

Alyssa i Brendan znali się od dawna. Był jej najlepszym przyjacielem i miłością życia. Nie wyobrażała sobie życia ez niego. Kiedy kroczyła nawą kościoła w białej sukni ku mężczyźnie swoich snów, był to najszczęśliwszy dzień w jej życiu. Lecz kiedy Brendan porzucił ją przed ołtarzem, poniżona i zawstydzona Alyssa straciła do niego zaufanie i została z roztrzaskanym sercem. Brendan żałował swojej decyzji, ale było za późno. Ukochana nie była w stanie mu ponownie zaufać. Każdego dnia starał się ją przekonać do tego jak bardzo ją kocha, ale ona za każdym razem tylko go odrzucała. Ostatecznie zaczęła się spotykać z najprzystojniejszym mężczyzną w mieście. Brendan wciąż pragnie jedynie ją odzyskać, jednak to nie będzie takie proste...

Dreams

"Nawet gdyby wjechała w niego ciężarówka do przewozu bydła, Brent nie byłby w stanie oderwać od niej oczu." 

Kelsey wiedzie spokojne życie na pięknej plaży w Corpus Christi zajmując się pracą. Po tym jak pewien kowboj złamał jej serce, dziewczyna zmieniła kowbojskie buty na klapki i postanowiła już nigdy nie zaufać żadnemu kowbojowi. Wciąż nie wierzy w szczęśliwe zakończenia ale musi przetrwać nadmorskie wesele swojej ukochanej kuzynki jako druhna. Brent ma na swoim koncie kilka nieudanych randek i nie myśli o miłości. Nie jest zachwycony rolą drużby na weselu przyjaciela, ale od kiedy wyciąga z wody piękną dziewczynę, zmienia zdanie. Kelsey jednak woli trzymać się od niego z daleka. Po wspólnie spędzonym weekendzie, Brent jest zdeterminowany, by walczyć o kobietę, która sprawiła, że jego serce mocniej zabiło i udowodnić jej, że myli się co do kowbojów.

  
"Tiffany rzuciła bukiet przez ramię. Przeleciał w powietrzu i walnął Kelsey prosto w twarz, po czym upadł jak kamień na piasek u jej stóp." 

Ta książka jest niezwykła. Nie spodziewałam się, że aż tak do mnie przemówi, a wstrząsnęła mną do głębi. Każda opowieść wzruszyła mnie i sprawiła, że po moich policzkach pociekły łzy. Historia Wynne początkowo wydawała mi się nudna, ale potem... Nie spodziewałam się takiego obrotu sprawy i bardzo urzekła mnie postawa bohaterki, kiedy prosiła Boga o znak. Opowieść Alyssy również początkowo mnie męczyła. Byłam zła na Bendana, że tak nieudolnie próbuje znów ją zdobyć, jednak ceniłam to, że się nie poddawał. Ciągle trzymałam kciuki, by Alyssa w końcu się opamiętała i dostrzegła, że nie potrafi bez niego żyć. Historia Kelsey i Brenta już od samego początku mnie urzekła, zakończenie natomiast powaliło mnie na kolana i wywołało w moich oczach łzy. Wszystkie opowiadania zawierały piękne historie miłosne, które mnie oczarowały, jednak najbardziej chwyciła mnie za serce wiara każdego z nich. Wynne, Callum, Alyssa, Brendan, Kelsey, Brent... Dzięki nim sama popatrzyłam trochę z innej strony ma modlitwę i na moją wiarę w Boga.


Za książkę dziękuję Wydawnictwu Dreams.

Moja ocena:
10/10  

4 komentarze:

  1. Chcę tylko szybko poradzić każdemu, kto ma trudności w jego związku z kontaktem z Dr.Agbazara, ponieważ jest on jedyną osobą zdolną do przywrócenia zerwanych związków lub zerwanych małżeństw w terminie 48 godzin. ze swoimi duchowymi mocami. Możesz skontaktować się z Dr.Agbazara, pisząc go przez e-mail na adres ( agbazara@gmail.com ) LUB zadzwoń / WhatsApp mu na +2348104102662, w każdej sytuacji życia znajdziesz siebie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przez całe swoje życie nigdy nie widziałem nic, że pracował tak szybko, jak zaklęcie doktora Агбазары. Po kontakcie z doktorem Агбазарой zacząłem wierzyć w powiedzenie, że każda moneta ma dwie strony. Kiedy mój kochanek zostawił mnie, przyrzekła, że nigdy nie wrócisz do mnie ponownie, ale dzięki Bogu, że dzięki pomocy Doktora Agbazara u mnie mój kochanek z powrotem do mnie w ciągu 48 godzin, i ja też chcę, aby inni ludzie, którzy ze złamanym sercem, aby skontaktować się z lekarzem Agbazara przez te szczegóły poniżej e-mail: ( agbazara @ gmail . com ) lub za pośrednictwem WhatsApp na ( +234 810 410 2662 ), to można zobaczyć cuda dr Agbazara

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli potrzebujesz jakiejkolwiek pomocy duchowej w którejkolwiek z tych sytuacji:
    Odzyskaj miłość, owoc macicy, włókniak, boom biznesowy, przełom finansowy, wzbogacaj się bez rytuału, mów, jak zły sen, obietnica i porażka, padaczka, sprawa sądowa, zaburzenia psychiczne,
    Spotkanie polityczne FYI, zatwierdzenie wizy, rak, wydać i wrócić, szczęście, naturalne zdrowie, udar mózgu, Si, ckle cell, impotencja, wygrana w sądzie, promocja w pracy, ton dowodzenia, pierścień ochrony,
    i wiele więcej, kontakt e-mail: Ededetemple@gmail.com LUB jaka aplikacja +38972751056

    OdpowiedzUsuń