czwartek, 16 lipca 2020

Błękitna Krew

Tytuł: Błękitna Krew
Tytuł oryginału:Cordina's Crown Jewel 
Autor: Nora Roberts 
Cykl: Księstwo Cordiny (4) 
Rok wydania: 2020 
Liczba stron: 272 
Wydawnictwo: Harper Collins 



"Nigdy w życiu nie czułam się 
lepiej. Nie chciałam zatrzymywać się 
na dłużej w jednym miejscu ani 
nie zamierzałam szukać 
żadnego konkretnego zajęcia. Tymczasem miejsce okazało 
się przepiękne, a zajęcie 
bardzo ciekawe."


Camilla księżniczka se Cordina jest zmęczona życiem na świeczniku, ciągłymi plotkami o domniemanych romansach i tłumu fotoreporterów. Jedynym wyjściem wydaje jej się ucieczka. Ścina włosy, przemienia się w zwyczajną Camillę i wyrusza przed siebie. Przypadkowo trafia na odludzie, gdzie zaszywa się małej chacie wraz z jej właścicielem.



"Ta kobieta podstępnie zmieniła tę chatę w dom."

Delaney Caine jest uderzająco przystojny i jeszcze bardziej niesympatyczny. Początkowo mężczyzna ją drażni, ale z czasem odkrywa, że potrafi być interesujący i dobrze czuje się w jego towarzystwie, a irytacja zaczyna zmieniać się w fascynację. Kiedy rodzi się między nimi uczucie, dziewczyna postanawia wyjawić mu prawdę. Od tej pory już nic nie jest takie samo...


"A gdzie jest miejsce na miłość?"

To już czwarty tom o Księstwie Cordiny. Tym razem przeszliśmy do następnego pokolenia. Camilla jest córką Gabrielli, o której opowiadał tom pierwszy. Nie wiem w czm tkwi problem, ale tak samo jak pierwsza część, ta niespecjalnie przypadła mi do gustu. Historie o mężczyznach (książętach) były niesamowite, a z księżniczkami jest coś nie tak. Trochę mnie irytują, a cała fabuła zieje nudą. Oczywiście nie miałam problemu z dotarciem do końca, ale czytanie nie sprawiło mi jakiejś wielkiej frajdy.

Za książkę serdecznie dziękuję Wydawnictwu Harper Collins.


Moja ocena:
6/10

8 komentarzy:

  1. Planuję w najbliższym czasie wrócić do twórczości tej autorki. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też wolę, jak to mężczyźni są książętami, a ich serca skrada, niewinna, często nawet biedna dziewuszka. Niemniej, chyba wreszcie sięgnę po jakąś książkę Nory Roberts. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś sporo czytałam Nory Roberts:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę, że to dobra historia miłosna na lato.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tym razem ta książka Nory Roberts mnie do siebie nie przekonała.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie czytałam jeszcze żadnej książki tej autorki. Może kiedyś....

    OdpowiedzUsuń
  7. Na chwilę obecną nie mam jej w planach. :)
    Pozdrawiam serdecznie ♥♥
    Nie oceniam po okładkach

    OdpowiedzUsuń
  8. Czytałam trzecią część z tej serii i przyznam, że nie jest to literatura wysokich lotów ale...bardzo przyzwoicie i logicznie napisana. Dla odmóżdżenia w sam raz;)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń