wtorek, 7 lipca 2020

Na odległość

Tytuł: Na odległość
Tytuł oryginału: Going the Distance
Autor: Beth Reekles
Cykl: The Kissing Booth (2)
Rok wydania: 2020
Liczba stron: 332
Wydawnictwo: Insignis



"Ale nigdy nie byłem dla ciebie wystarczająco dobry. Nigdy nie byłem odpowiednim gościem i przez cały ten czas, gdy byliśmy razem, przerażało mnie, że może się zjawić ten odpowiedni. Odczuwałem to tak, jakbym tylko czekał, żebyś to sobie uświadomiła i zobaczyła, że to nie ja jestem dla ciebie odpowiedni. I..."

Związek na odległość to paskudna sprawa. Nie wyobrażam sobie jak większość amerykańskiej młodzieży właśnie z czymś takim się mierzy. Wielu ludzi wyjeżdża od siebie tak daleko, na drugi koniec kraju i widują się tylko kilka razy do roku. W tym czasie muszą poradzić sobie nie tylko z tęsknotą, ale także z rodzącym się brakiem zaufania, nowym stylem życia i nowymi zauroczeniami. Takie związki zazwyczaj nie przechodzą próby czasu. A jak z Flynnem i Ellie?


"I kochałem się za bardzo, żeby cię wypuścić." 

Ellie i Noah musieli przejść ciężką drogę, by być razem. Teraz czeka na nich kolejne wyzwanie. Flynn wyjechał studiować na Harvardzie, który znajduje się prawie na drugim końcu kraju. Teraz tworzą związek na odległość. Nie jest łatwo, chociaż starają się utrzymywać kontakt w każdy możliwy sposób, ale Noah poznaje nowe osoby, zaczyna zupełnie nowe życie i coraz bardziej oddala się od dziewczyny. Ellie czuje się coraz bardziej osamotniona, bo także najlepszy przyjaciel Lee ma dla niej mało czasu. Na domiar złego, w jej życiu pojawił się nowy chłopak, wyjątkowo słodki i przyjacielski Levi, który jako jedyny poświęca jej czas i uwagę.


"On wciąż mnie kocha." 

Kiedy zaczęłam czytać... stwierdziłam, że jest trochę nudno i zdecydowanie wolę film, bo poprzedniej części nie czytałam, ale widziałam ekranizację i wracałam do niej wielokrotnie, tak bardzo mi się podobała, ale potem zaczęłam czytać dalej i zakochałam się i płakałam pod koniec i towarzyszyły mi tak silne emocje, że jeszcze bardziej nie mogę doczekać się filmu. Na odległość to typowa lekka młodzieżówka z ogromnym bagażem emocji... Ja po prostu kocham takie książki i najchętniej tylko takie bym czytała. Zakochałam się w niej i żałuję, że nie czytałam pierwszej części.

Za książkę serdecznie dziękuję Wydawnictwu Insignis.

Moja ocena:
10/10  

3 komentarze: