wtorek, 8 grudnia 2020

Wigilijne Opowieści

Tytuł: Wigilijne opowieści
Autor: Alek Rogoziński & Jacek Galiński & Małgorzata Oliwia Sobczak & Katarzyna Berenika Miszczuk & Magdalena Majcher & Agnieszka Litorowicz-Siegert & Tomasz Betcher & Agnieszka Lis & Martyna Raduchowska & Karolina Głogowska & Milena Wójtowicz & Jagna Kaczanowska
Rok wydania: 2020
Liczba stron: 432
Wydawnictwo: W.A.B.


"Dzwoneczki sań brzęczały miłą dla ucha melodię. Kopyta reniferów stukały w takt niespiesznego biegu w srebrnej poświacie księżyca. Sanie były już praktycznie puste. W pokaźnym worku leżało jeszcze tylko kilka prezentów."

 

Ktoś zginie otruty barszczem wigilijnym, czyjaś paczka na święta zgubi się w paczkomacie, ktoś upuści karpia na tory tramwajowe, ktoś się nieszczęśliwie zakocha, do kogoś w zastępstwie Mikołaja przyjdzie diabeł, a ktoś inny odkupi swoje winy bohaterskim czynem.*


  "Uwielbiał latać. Latanie to wolność."


To wszystko w niesamowitym zbiorze wigilijnych opowieści okraszone smakowitymi przepisami pasującymi do treści opowiadań. Smakowite historie na każdy dzień adwentu.*


 "Jestem Świętym Mikołajem!"

Powoli zbliżają się święta, zaczynamy rozglądać się za prezentami dla bliskich. Ja sama dzisiaj długi czas poświęciłam na szukanie idealnego prezentu i jestem okropnie zmęczona. Już zapomniałam, jak zakupy potrafią wykończyć. Dlatego przychodzę do Was z idealnym pomysłem na prezent dla osoby, która lubi czytać, i to nie ważne czy obyczajówki czy kryminały czy coś z pogranicza fantastyki. Tutaj znajdziecie wszystko. A każda opowieść jest niesamowita. Sama nawet nie wiedziałam, że tak spodoba mi się kryminał. A do tego po każdym opowiadaniu znajduje się świąteczny przepis i muszę przyznać, że kilka z nich wygląda na prawdę obiecująco i planuję ich wykorzystać. Wigilijne Opowieści to cudowna powieść, która spodoba się każdemu.

Za egzemplarz serdecznie dziękuję Wydawnictwu W.A.B.

 Moja ocena:
9/10

*opis wydawcy

3 komentarze:

  1. Ta różnorodność gatunkowa, którą tu spotykamy, zachęca do sięgnięcia po książkę. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta ksiażka z pewnością by mi się spodobała :) Uwielbiam takie ksiażki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W tym roku raczej nie uda mi się jej przeczytać. Prędzej w przyszłym.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń