niedziela, 25 marca 2018

Unf*ck Yourself. Napraw się!

Tytuł: Unf*ck Yourself. Napraw się!
Tytuł oryginału: Unf*ck Yourself: Get Out of Your Head and into Your Life
Autor: Gary John Bishop
Rok wydania: 2018
Liczba stron: 240
Wydawnictwo: Insignis

"Mądrzy ludzie nie boją się niepewności; jest częścią naszego istnienia. Nie szukają pewności, bo wiedzą, że to tylko iluzja. Rozumieją, na czym polega prawdziwa magia życia, i są otwarci na to, co mogą w nim osiągnąć."

    
W głowie każdego człowieka toczy się wewnętrzny monolog. To moje drugie ja ciągle powtarza mi, że nie dam rady, jestem na to za słaba, albo zwyczajnie mi się nie chce, czy zrobię to jutro albo potem. Sama nawet nie zauważam kiedy zaczynam wierzyć w te słowa i nie podejmuję żadnych zadań, znajdując coraz to nowe wymówki, bo nie wierzę w siebie. Tylko czasami, kiedy zmusi mnie sytuacja albo złapię natchnienie, biorę się do pracy i zaczynam walczyć.


"Twoje marzenia SĄ realne. Ale nie daj się zwieść poradnikowym ściemom typu: "To ci się należy!". Wcale nie. Nic się nikomu nie należy."

Gary John Bishop dedykuje tę książkę tym, którzy doświadczają takiego destrukcyjnego myślenia, brodząc w strumieniu wątpliwości i manipulacji zatruwających codzienne życie. Ta książka to werbalny policzek, który ma sprawić, by człowiek przestał odkładać wszystko na później wymawiając się różnymi bezsensownymi powodami, przestał się dołować, zobaczył swój potencjał i totalnie wkręcił się w swoje życie!


"O tym, jakim jesteś człowiekiem, nie decydują okoliczności zewnętrzne, tylko sposób, w jaki na nie zareagujesz."

Jak pewnie zaważyliście, ostatnio coraz częściej sięgam po poradniki. Od jakiegoś czasu roi się od nich na rynku wydawniczym i czasami nie wiadomo, po który sięgnąć, by wyciągnąć z niego coś wartościowego. Ta książka, ten poradnik zdecydowanie jest wartościowy. Zawiera motywujące teksty. Autor powołuje się na filozofów znanych i cenionych. Jego słowa nie są pustymi słowami zwykłego człowieka, ale mądrymi myślami, które mogą zmienić nasze życie, jeśli tylko odpowiednio do nich podejdziemy. 

Moja ocena:
10/10 

3 komentarze:

  1. Tego rodzaju książki nie są dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Poradnik mnie zaciekawił ze względu na to, jak podchodzi do sprawy. Chyba jeszcze tak napisanego poradnika nie widziałam! Trochę mnie kusi.
    #SadisticWriter

    OdpowiedzUsuń
  3. STOSUJ SIĘ DO SZYBKIEGO I WYGODNEGO POŻYCZKI

    Czy potrzebujesz pożyczki. Jesteśmy legalnym i gwarantującym pożyczkodawcę. Jesteśmy firmą z pomocą finansową. Pożyczamy fundusze osobom potrzebującym pomocy finansowej, które mają zły kredyt lub potrzebują pieniędzy na opłacenie rachunków, aby inwestować w biznes. Chcę użyć tego medium, aby poinformować Cię, że udzielamy rzetelnej pomocy beneficjentowi. Chętnie zaoferujemy Ci pożyczkę. Skontaktuj się z nami przez e-mail: davis_credit100@yahoo.com

    Numer telefonu: +1 (712) 600 2838
    WhatApp Number: +1 (712) 600 2838
    Pani Wanda Davis

    OdpowiedzUsuń