sobota, 24 marca 2018

Książęta wolą blondynki

Tytuł: Książęta wolą blondynki
Tytuł oryginału: Dukes Prefer Blondes
Cykl: Stylistki (4)
Autor: Loretta Chase
Rok wydania: 2018
Liczba stron: 431
Wydawnictwo: Bis 

"Zostali także wszyscy zalotnicy Clary. Najwyraźniej zawiązali spisek albo założyli się w zadymionej, mrocznej otchłani swojego klubu, gdyż oświadczali się regularnie w ścisłym tygodniowym rytmie. Clara traciła już cierpliwość."

Lady Clara Fairafx jest najpiękniejszą panną Londynie. Niektórzy twierdzą, że może nawet i w całej Anglii. Ma także pokaźny posag. Od dziecka jej ręka przeznaczona była księciu Clevedenowi, jednak ich małżeństwo nie doszło do skutku i to przede wszystkim dzięki decyzji Clary. Lady jest teraz najlepszą partią, każdy chce, by go poślubiła. Ale ona a już dosyć wszystkich zalotników. Z uporem odrzuca wszystkie propozycje małżeństwa. Przekonana, że może być kimś więcej niż tylko pięknością na salonach, rzuca się w wir pracy dobroczynnej. Chcąc pomóc jednemu z podopiecznych, zwraca się o pomoc do ponurego i niezmiernie irytującego prawnika...

  
"Być może było to naiwne, ale oczekiwała czegoś więcej."

Oliver Radford, zwany Krukiem, od zawsze był znienawidzony przez starszych kuzynów. Zawsze był przez nich poniżany. On jednak ponad wszystko kochał słowa. Lubił się uczyć. Został prawnikiem. Jego życie nieoczekiwanie odmieniło się, kiedy zmarł jego ojciec. Radford został następcą do tytułu księcia. Jasnowłosa, piękność, która zawróciła w głowie prawie każdemu mężczyźnie, nie należy do jego planu. Lady Clara jednak potrzebuje pomocy. A on chyba nie potrafi jej niczego odmówić.


"Kruk Radford z pasją posłuchał rady ojca. Nie miał zamiaru gonić z kuzynami za tytułem książęcym, na pewno nie teraz. " 

W pierwszej części Stylistek, Clara zyskała moją sympatię, chociaż stało się to dopiero pod koniec powieści. W kolejnych częściach stawała mi się coraz bliższa. Już od jakiegoś czasu bardzo się cieszyłam, że będę miała okazję przeczytać powieść skupiającą się przede wszystkim na niej. Książka wciągnęła mnie od pierwszych stron. Autorka uchyliła rąbka tajemnicy pokazując bohaterów, którzy poznali się jako dzieci. Może niektórym wydawać się ten zabieg jako naiwny i nudny, ale ja go uwielbiam. Jak dla mnie, wszystkie książki mogłyby się zaczynać takimi prologami. Powieść jest cudowna. Zakochałam się w niej już na początku. Bohaterowie są wspaniali, fabuła przepełniona humorem, miłością i erotyką. Książka jest cudowna, lekka i niezwykle wciągająca. Nigdy nie będę miała dość.

Za książkę serdecznie dziękuję Wydawnictwu Bis.

Moja ocena:
10/10   

4 komentarze:

  1. Ten tytuł raczej nie jest dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba właśnie teraz potrzebna mi jest taka książka...
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie książki.

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie.
    Kasia
    http://simplyeverythingpl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Tytuł odrobinę mnie bawi, ale z tego, co piszesz, książka wydaje się być interesująca. Jeszcze nie wiem, czy jestem do niej przekonana, ale może kiedyś się na nią natknę ;)
    #SadisticWriter

    OdpowiedzUsuń